hihi

Nu ska jag berätta vad vi gjorde igår!

Igår va jag och Ulrik och kollade på hus.. Det va mitt drömhus typ, iaf mitt svensson-drömhus.  Det va inte jättefint, inte speciellt dyrt och vi va så sugna efteråt! 

Och vi har kommit fram till att det är inte för tidigt för att köpa hus, bättre att satsa. LEV! Det är dock för tidigt för att skaffa barn, för dom kan vi inte sälja om det inte funkar..  ;)

Men jag har ju inget jobb.. Det är i såna här stunder jag önskar att jag inte vore 19. Fast jag vill inte heller vara 29 med rynkor.

Kärlek, Lillen

Kommentarer
Postat av: Tinde

Lillen Lillen vad mysigt! Dock tycker jag ni ska ta det lite lugnt på husfronten för när jag kommer hem vill jag go crazy med dig & då kan du ju inte ha värsta huset att ta hand om!! :)

2010-10-15 @ 19:04:03
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0