jobbigt

Nu har jag suttit här i några timmar för att försöka få ordning på bloggen, blir fan aldrig nöjd, är inte nöjd nu, men det får fan duga. Gjort säkert 5 olika headers...  Tror att jag gör en ny imon.. för nu orkar jag inte.

Idag måndagen den 17 november har jag inte gjort alls mkt. Vaknade runt halv 2, inte bra. Men jag är ledig idag, imon börjar praktiken. Ska praktisera på rehab, det ska bli intressant. Nu vet jag inte om jag orkar skriva mer, haha bra (Y) eller jag kan ju berätta om min roliga helg.

Helgen va superbra! På fredagen hade jag o Cissi bag in da box-kväll här, as trevligt! Sen träffade vi killarna inne i stan, blev inte riktigt va vi hade tänkt oss, men en superbra fredag blev det iaf. Lördagen va nog ännu bättre då vi körde lekar hos Holmisarna ;). Jag o Cissi vann på Pilkastningen, vi va tydligen skit bra det! Sen lekte vi "måla bästa kossan" tyvärr vann killarna på det, fast min bild o Cissi bild va totalt bäst. Sen körde vi sätta svansen på grisen! Självfallet vann jag o Cissi! Både jag o Cissi va as nära, Fredrik satte svansen på magen dock va Johan rätt nära men inte lika nära som vi ;) haha! Sista leken vi körde va frågesport, skit knasiga frågor va det så vi förlorade :( haha! Så allt blev oavgjort för vi orkade inte leka mer sen, så då la vi oss o lyssna på bra musik! Myspys! På söndagen sov jag länge för jag kom nämligen hem halv 6, skulle varit hemma 20 över 4 men den jävla kuk bussen va 1 h sen. Och jag kunde inte somna när jag väl kommit hem så jag gjorde o'boy o kollade på simpson :) Resten av söndagen är inte intressant.



Alltid Kärlek, Louise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0