Helgen

Fredagen spenderades med Jessie o hans vänner på the oak. Det va en hyffsat trevlig kväll. Dansade en del men inte så mkt, va inte på humör för dans. Bussen hem va ganska intressant. Jag hade köpt en cola o pommes med ketchup för att jag va hungrig, träffade Andreas o Sebbe på bussen. Satte mej brevid A o snackade lite. Efter en stund märker jag att personen framför oss är otroligt jobbig, jag ber han att hålla käften då vill han smaka på min mat :O och fortsätter tjata. Det va sjukt jobbigt, sen börjar han snacka med en man på bussen som tydligen va gay, för att han äter på den tjatiga killens finger :O haha. Det va den absolut knäppaste bussresan jag varit med om.

Lördagen gjorde jag inte så mkt... Fixade mej lite och åkte in till stan och träffade Cissi o Fredrik, vi skulle gå till donken för att bara ha lite trevligt. Men när vi är på väg mot donken så ser vi ett gäng utklädda typer som har något slags uppträdande, haha. Också väldigt sjukt.. men superkul :D

Söndag, sov länge, skönt. Så idag har jag inte gjort så väldans mkt, bara vilat o myst. Imon är det skola igen, men om 2 veckor har vi praktik, hoppas man får en bra placering.

alltid kärlek, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0